Pociągi logistyczne LT06 – LT20

Wielofunkcyjny transporter materiałów

Efektywny przepływ materiału na produkcji

Pociągi logistyczne LT06 – LT20 od firmy Linde Material Handling są przeznaczone do łączonego transportu materiałów wewnątrz i na zewnątrz, a także w trudnych warunkach otoczenia. Maszyny podsiadają mocne opony SE i wysokość podnoszenia do 200 milimetrów. Na każdym z maksymalnie sześciu wagoników można transportować ładunki o masie do 2000 kilogramów. Przy różnych wersjach ram i typów wagoników pociąg Linde Logistic Train można elastycznie dostosować do specyficznych wymagań na produkcji. Płaska konstrukcja wagoników z ramą typu C pozwala także na transport długich towarów. Przyczepy są dostępne w wersji ramy typu C, ramy „mostowej” (typu bridge), a także w formie platformy.

Właściwości

Bezpieczeństwo

Pociągi Linde Logistics Train transportują duże partie materiałów na linii produkcyjnej. Wszystkie wagoniki są połączone z ciągnikiem przewodem do transmisji danych i zabezpieczone za pomocą blokady. Pociąg można uruchomić tylko po podniesieniu ładunków na wszystkich wagonikach. Mechanizm podnoszenia daje się uruchomić zarówno w ciągniku, jak i bezpośrednio na wagoniku. Moduły niewyposażone w mechanizm podnoszenia posiadają elektrycznie monitorowane blokady uwolnienia stojaków rolkowych. System wspomagania operatora w pociągach Logistic Train automatycznie redukuje prędkość na zakrętach.

  • Blokada uruchomienia przy opuszczonych wagonikach
  • Asystent bezpiecznej jazdy zapobiegający przewróceniu się pociągu na zakrętach
  • Redukcja hałasu poprzez podniesienie ładunku

Obsługa

Pociąg logistyczny Logistic Train (LT) może być wyposażony w niezwykle zwrotny czterokołowy układ kierowniczy lub prosty dwukołowy układ. Pojedyncze resorowane rolki w wersji z czterema zwrotnymi kołami oraz specjalna konstrukcja modułów zapewniają wygodne manewrowanie, bardzo stabilny tor jazdy i małe promienie skrętu już od 3,6 metra. Wagoniki LT można dopasować do przewozu wszystkich popularnych wielkości ładunków. Szczególnie duże zalety wagoników widać w modułach typu bridge, ponieważ załadunek i rozładunek może odbywać się z obu stron. Do wyboru są cztery wersje wagoników. Funkcję podnoszenia można uruchomić zarówno na module, posługując się nogą, lub na jednostce sterującej w ciągniku. Światła na ciągniku i przyczepie informują operatora o pozycji układu podnoszenia na każdej przyczepie.

  • Mały promień skrętu: poniżej 4 metrów
  • Układ kierowniczy każdego wagonika o stabilnym torze jazdy
  • Przełącznik nożny na module – możliwość uruchomienia procesu podnoszenia przy wagoniku
  • Różne typy wagoników do różnych ładunków

Serwis

Wagoniki do pociągów logistycznych LT są wyposażone w niewymagające konserwacji silniki podnoszenia. Połączenie dyszla za pomocą sprzęgu kulowego praktycznie nie wymaga konserwacji. Dzięki dwuosiowej konstrukcji z przestrzenią ładunkową zlokalizowaną na środku uzyskano łatwy dostęp do poddawanych konserwacji elementów. Każdy wagonik posiada specjalny układ elektroniczny, który rejestruje wszystkie działania pociągu. Istnieje możliwość odczytania danych i przeanalizowania ich za pomocą narzędzia diagnostycznego.

  • Niewymagające konserwacji silniki podnoszenia
  • Łatwy dostęp do konserwowanych elementów
  • Niezużywające się sprzęgi
  • Elektroniczna rejestracja danych użytkowania

Wyposażenie specjalne

Linde BlueSpot™

BlueSpot™

Ostrzegawcze oświetlenie LED Linde BlueSpot™ zwiększa bezpieczeństwo podczas pracy. Dzięki lampie diodowej widać zbliżający się wózek oraz kierunek jego jazdy.

Oświetlenie drogowe

Pociągi logistyczne i przyczepy mogą zostać wyposażone w oświetlenie drogowe.

Ochrona przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi

Wagoniki pociągu LT mogą być wyposażone w daszek ochronny, który zabezpiecza ładunki i towary podczas transportu.

Zapytaj o ofertę