Wózki do komisjonowania N20 C

Komfortowy pomocnik przy komisjonowaniu

Szybkie komisjonowanie przy krótkich drogach

Dzięki swoim ergonomicznym kształtom i koncepcji intuicyjnej obsługi, wózki niskiego podnoszenia do komisjonowania N20 C firmy Linde Material Handling obniżają nakłady w procesie komisjonowania. Przykładowo, stanowisko obsługi znajduje się z przodu, przed akumulatorem. Operator nie musi więc pokonywać niepotrzebnych odcinków drogi po pobraniu towaru. Praca jest komfortowa i mniej nerwowa — szczególnie w trakcie „Pick by voice”, gdy operator przyjmuje zlecenie przez słuchawki i musi szybko reagować. Na kierownicy w kształcie litry U znajdują się wszystkie elementy sterujące. Można posługiwać się nią intuicyjnie z lewej i prawej strony. Automatyczne środkowanie pojazdu przez układ kierowniczy ułatwia jego jazdę na wprost. Stanowi to oszczędność czasu podczas przemieszczania się między poszczególnymi komisjonowanymi pozycjami. Wózki niskiego podnoszenia do komisjonowania N20 C przyjmują ładunek o masie do dwóch ton.

Właściwości

Bezpieczeństwo

Podczas jazdy operator jest przez cały czas w obrębie konturów pojazdu, a przez to zabezpieczony z każdej strony. Ergonomiczny kształt kierownicy umożliwia z jednej strony mocny chwyt, na przykład na zakręcie, a drugiej stanowi zabezpieczenie dłoni. Dodatkowym zabezpieczeniem operatora i wózka jest stalowy zderzak. Model N20 C posiada trzy niezależne układy hamulcowe. Wózek hamuje automatycznie w sytuacji, gdy operator zwolni przełącznik jazdy lub zamierza jechać w przeciwnym kierunku. Oprócz tego pojazd hamuje w sposób elektromagnetyczny zależnie od obciążenia po naciśnięciu przez operatora przycisku zatrzymania awaryjnego lub opuszczeniu przez niego platformy, która pełni funkcję czuwaka.

  • Kompaktowa konstrukcja kierownicy
  • Ergonomiczne uchwyty z zabezpieczeniem dłoni
  • Automatyczne dostosowanie prędkości na zakrętach
  • Stalowy zderzak
  • Trzy niezależne układy hamulcowe

Ergonomia

Konsola obsługi, regulowane oparcie dla pleców i platforma operatora tworzą w wózku N20 moduł w kształcie litery U, który jest odizolowany od mocnego podwozia. Taka konstrukcja przejmuje na siebie nierówności podłoża. Dzięki temu miejsce pracy w wózku jest wyjątkowo spokojne, a plecy operatora nie są narażone na zmęczenie. Dodatkowym ułatwieniem pracy są trzy głębokie półki za oparciem. Na półkach nad jednostką obsługową można położyć papier opakowaniowy, rękawice i długopisy. Na wielofunkcyjnym wyświetlaczu cyfrowym zestawione są wszystkie ważne informacje, co ułatwia codzienną pracę. To samo dotyczy wchodzenia na nisko zawieszony podest.

  • Amortyzowana platforma operatora
  • Półki za oparciem
  • Półki przy konsoli i pod konsolą
  • Cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny
  • Nisko zawieszony podest

Obsługa

Silnik trójfazowy o mocy 3 kW, w który wyposażony jest wózek N20 C, szybko przyspiesza do stabilnej prędkości maksymalnej wynoszącej 12 kilometrów na godzinę — zarówno z ładunkiem, jak i bez. Znacznie zwiększa to wydajność transportu na dłuższych odcinkach. Łatwą obsługę zapewnia też kierownica z dwoma uchwytami i jednostka obsługowa Linde. Stanowi ona łącze pomiędzy operatorem a wózkiem i zawiera wszystkie centralne elementy obsługowe — można posługiwać się nią zarówno z lewej jak i prawej strony. Oszczędza to czas podczas komisjonowania. Za skrócenie drogi pomiędzy dwoma pozycjami w procesie komisjonowania odpowiada funkcja automatycznego środkowania ze wspomaganiem układu kierowniczego podczas jazdy na wprost.

  • Wydajny silnik trójfazowy o mocy 3 kW
  • Dobre przyspieszenie
  • Wspomaganie układu kierowniczego
  • Kierownica z dwoma uchwytami i centralna jednostka obsługowa
  • Funkcja automatycznego środkowania

Serwis

Po 1000 godzin pracy konieczne jest wykonanie konserwacji wózka. Technicy z serwisu mogą szybko odczytać wszystkie ważne parametry wózka na laptopie przez magistralę CAN. Podzespoły, przy których trzeba wykonać prace serwisowe, są zamontowane w łatwo dostępnych miejscach. Technika prądu trójfazowego nie wymaga konserwacji. Trwałe podzespoły elektroniczne, mocny układ kierowniczy oraz stabilne stalowe podwozie zapewniają niskie koszty serwisowania.

  • Możliwość odczytu danych wózka przez magistralę CAN
  • Niewymagająca konserwacji technika z wykorzystaniem prądu trójfazowego
  • Stabilne stalowe podwozie
  • Trwałe podzespoły elektroniczne

Dane techniczne

Model Udźwig / Ładunek Wysokość podnoszenia Prędkość jazdy, z/ bez ładunku Promień skrętu Napięcie baterii / nominalna pojemność (5h)
P250 (LWB) 25,0 (t) 11 / 25 km/h 3280 (mm) 80 / 930 (V)/(Ah) o. kWh
P250 (SWB) 25,0 (t) 11 / 25 km/h 2830 (mm) 80 / 620 (V)/(Ah) o. kWh

Wyposażenie specjalne

Przygotowanie pod montaż terminala danych

Wózek jest przygotowany do zamontowania wyposażenia obejmującego terminal danych. Zestaw obejmuje również podkładkę z klipsem i czytnik kodów kreskowych.

Dostosowanie prędkości

Gdy operator obniża początkową wysokość, wózek samoczynnie zmniejsza prędkość.

Na zdjęciu widać diodowy reflektor roboczy dostępny w ramach opcji.

Diodowe reflektory robocze

Z przodu wózka umieszczone są dwa wodoszczelne i pyłoszczelne reflektory o dużej mocy, dające jasne światło.

Przycisk do prowadzenia wózka z zewnątrz

Po obu stronach wózka, obok fotela operatora, znajdują się przyciski ruchu. Korzystając z nich operator może kierować wózkiem z zewnątrz, idąc obok swojego pojazdu.

Zapytaj o ofertę

N20C - N20C HP

N20 C – N20 C HP