Ta przeglądarka jest nieaktualna. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony internetowej, przełącz się na inną przeglądarkę.

Wózki do komisjonowania N20 L/Li

Wydajne wózki do podnoszenia i komisjonowania

Szybkie komisjonowanie na optymalnej wysokości

Wyposażone w maszt wózki do transportu poziomego N20 L i N20 Li firmy Linde Material Handling zapewniają krótkie drogi transportu i szybkie procesy komisjonowania. Umożliwia to konstrukcja pojazdu: stanowisko operatora z uchwytem na terminal lub listę komisjonowanych towarów znajduje się tuż koło wideł. Skraca to drogę, jaką musi przebyć operator, przyspiesza procesy pobierania towarów i nie naraża pracownika na zmęczenie. Pomocą jest również maszt: operator może podnieść paletę na wygodną dla niego wysokość, nie nadwyręża pleców i oszczędza czas. Do wyboru są różne rodzaje masztów — między innymi wersja przeznaczona do równoczesnego komisjonowania na dwóch poziomach, a także wysokość początkowa, umożliwiająca przejazd przez rampy i nierówności podłoża. Wózki do komisjonowania są dostępne w ramach opcji z akumulatorami litowo-jonowymi. Maksymalny udźwig wynosi, w zależności od modelu, do dwóch ton.

Właściwości

Bezpieczeństwo

Kompaktowa konstrukcja kierownicy uniemożliwia wychylenie się operatora wózka poza jego obrys podczas jazdy. Ergonomiczne uchwyty z zabezpieczeniem dłoni zapewniają mocny i pewny chwyt. Dodatkową ochroną jest stalowe podwozie o grubości czterech milimetrów. Na zakrętach i przy opuszczonych widłach wózek samoczynnie zmniejsza prędkość, chroniąc w ten sposób operatora i ładunek przed wypadkiem. Dostępny w ramach opcji dach stanowi zabezpieczenie operatora przed spadającymi przedmiotami.

  • Kompaktowa konstrukcja kierownicy
  • Ergonomiczne uchwyty z zabezpieczeniem dłoni
  • Dostosowanie prędkości na zakrętach
  • Dostosowanie prędkości przy opuszczonych widłach
  • Dostępny w ramach opcji dach ochronny

Ergonomia

Stanowisko obsługowe z terminalem znajduje się na środku pojazdu, a więc w samym środku obszaru kompletacji. Ułatwia to procesy operacyjne podczas komisjonowania. Na niską platformę wchodzi się bez wysiłku. Za dobrą widoczność dookoła odpowiada umieszczone z przodu stanowisko operatora. Nie musi on wykonywać męczących ruchów ciałem. Istnieje możliwość regulacji oparcia dla pleców, a w ramach opcji dostępna jest także regulacja wysokości kierownicy odpowiednio do wzrostu operatora. Wszystkie elementy sterujące znajdują się w obrębie kierownicy. Operator sięga do nich intuicyjnie i bez trudu dwiema rękami. Platforma z pełną amortyzacją i miękką, antypoślizgową wykładziną gumową minimalizuje drgania przenoszone na pracownika.

  • Konstrukcja wózka przeznaczonego na krótkie odcinki trasy
  • Nisko zawieszona platforma
  • Wszystkie elementy sterujące w kierownicy
  • Platforma z pełną amortyzacją
  • Regulowane oparcie dla pleców

Obsługa

Wózki do komisjonowania N20 L i N20 Li, napędzane silnikiem trójfazowym o mocy 3 kW, bardzo szybko przyspieszają do maksymalnej prędkości wynoszącej dziesięć kilometrów na godzinę — nawet z maksymalnym ładunkiem o masie 1200 lub 2000 kilogramów. Większa stabilność wózka na czterech kołach. Koncepcja intuicyjnej, dwuręcznej obsługi pozwala operatorowi na precyzyjne sterowanie podnoszeniem opuszkami palców — z dokładnością co do milimetra. Równie bezproblemowo i szybko można posługiwać się wspomaganiem układu kierowniczego z regulacją oporu kierownicy. Dzięki funkcji automatycznego środkowania wózek do komisjonowania zawsze jedzie precyzyjnie na wprost. Efektywne procesy robocze są możliwe dzięki dużej liczbie półek w wózku oraz dostępnym w ramach opcji obustronnym przyciskom do prowadzenia wózka z zewnątrz.

  • Wydajny silnik trójfazowy o mocy 3 kW
  • Duża liczba półek
  • Duże przyspieszenie
  • Wspomaganie układu kierowniczego z regulacją oporu kierownicy
  • Funkcja automatycznego środkowania

Serwis

Po przepracowaniu 1000 godzin wykonuje się przegląd serwisowy wózka. Wszystkie dane pojazdu można szybko i bez problemu odczytać przez łącze z magistralą CAN. Wszystkie serwisowane podzespoły są łatwo dostępne. Zastosowana w silnikach trójfazowych technika wykorzystująca prąd trójfazowy nie wymaga konserwacji. Mocny maszt i masywne, stalowe podwozie dodatkowo poprawiają stabilność wózka, a tym samym obniżają nakłady serwisowe przez cały okres użytkowania pojazdu.

  • Szybki odczyt danych serwisowych
  • Niewymagająca konserwacji technika z wykorzystaniem prądu trójfazowego
  • Mocny maszt
  • Stabilne stalowe podwozie

Wyposażenie specjalne

Zrzut ekranu oprogramowania do zarządzania flotą connect:desk firmy Linde, które umożliwia przegląd wszystkich ważnych danych floty.

Zarządzanie flotą

Rozwiązanie w zakresie zarządzania flotą connect: firmy Linde pozwala między innym na analizę użytkowania całego parku maszynowego w celu zoptymalizowania serwisu lub wykorzystania floty wózków.

Przycisk do prowadzenia wózka z zewnątrz

Po obu stronach wózka, obok fotela operatora, znajdują się przyciski do jazdy do przodu i do tyłu prędkością 4 km/h. Przy ich pomocy operator może obsługiwać wózek z zewnątrz i wygodnie iść obok swojego pojazdu.

Łagodne osiadanie

Jest to funkcja, która redukuje prędkość opuszczania przed zetknięciem się wideł z podłożem. Zapobiega to uszkodzeniom ładunku i zmniejsza zużycie wózka.

Monitorowanie wypadków

Za pomocą czujnika wstrząsów układ sterowania wózkiem rejestruje silne drgania wózka, których przyczyną może być błąd operatora, nierówności na drodze lub nieprawidłowe korzystanie z pojazdu. Funkcja dt:crash detection dostępna w systemie connect: pozwala poznać przyczyny szkód i wypadków.

Regulowana kierownica

Wysokość kierownicy można dopasować do wysokości i pozycji operatora, zwiększając ergonomię jego pracy.

Widok klawiatury do wpisania kodu PIN, za pomocą którego operator odblokowuje wózek.

Kontrola dostępu

Poprzez kontrolę dostępu connect:ac, będącą jednym z modułów Linde connect:, system zarządzania flotą określa, który operator będzie użytkować konkretne wózki. Przed uruchomieniem wózka operatorzy muszą dokonać identyfikacji za pomocą kodu PIN lub karty RFID.

Zapytaj o ofertę