Wózki podnośnikowe i podwójnego składowania L12 – L14 AP/SP, D12 – D14 AP/SP
Obsługa z pełnym wyczuciem
Zwrotność i moc
Elektryczne wózki podnośnikowe L12 – L14 AP/SP, D12 – D14 AP/SP zapewniają dużą elastyczność przy załadunku i rozładunku, transporcie dwóch palet oraz szybkich procesach komisjonowania. Wysokie tempo pracy jest możliwe dzięki systemowi OptiLift. Zapewnia on precyzję podnoszenia i opuszczania ładunków. Jednocześnie operator może bez żadnego wysiłku manewrować pojazdem z użyciem elektrycznego układu kierowniczego i regulowanego oporu skręcania. Ponadto kompaktowe chassis pojazdu sprawia, że jest on bardzo zwrotny. Dzięki wydajnemu silnikowi trójfazowemu o mocy 3 kW wózki podwójnego składowania mogą osiągać prędkość do 6 km/h. Ich udźwig wynosi od 1200 do 1400 kg.
Właściwości
Bezpieczeństwo
Pojazd samodzielnie redukuje prędkość jazdy podczas pokonywania zakrętów. Pomaga to chronić operatora oraz ładunek przed wypadkami. Wózek zatrzymuje się w przypadku puszczenia przycisku jazdy. W przypadku naciśnięcia przycisku hamulca awaryjnego natychmiast uruchamiany jest zależny od obciążenia hamulec elektrohydrauliczny. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia też doskonały widok na ładunek. Chassis jest zaokrąglone, co ogranicza ryzyko zranienia. Także sama konstrukcja głowicy dyszla minimalizuje niebezpieczeństwo – elementy odzieży nie będą się zaczepiać.
- Redukcja prędkości podczas pokonywania zakrętów
- Automatyczne hamowanie w przypadku puszczenia przycisku jazdy
- Zależny od obciążenia hamulec w przypadku naciśnięcia przycisku hamulca awaryjnego
- Optymalna widoczność przez maszt
- Zaokrąglone chassis, bezpieczna konstrukcja głowicy dyszla
Ergonomia
Ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujących na głowicy dyszla, a także dużych rozmiarów schowki, podkładka na dokumenty, uchwyt na terminal danych lub skaner kodów kreskowych tworzą razem wygodne stanowisko pracy. Ponadto dzięki zastosowaniu elektrycznego układu kierowniczego i regulowanego oporu skręcania wózek daje się łatwo prowadzić. Obciążenie operatora podczas pracy jest bardzo małe nawet w bardzo wymagających aplikacjach.
- Ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujących na głowicy dyszla
- Duże, pojemne schowki
- Elektryczny układ kierowniczy ułatwiający prowadzenie pojazdu
Obsługa
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego oraz regulowany opór skręcania pozwala operatorom w łatwy sposób kontrolować wózek i bezproblemowo nim manewrować. Ponadto system OptiLift na dyszlu umożliwia precyzyjne podnoszenie ładunku – wszystkie funkcje związane z jazdą i podnoszeniem są wykonywane przez operatora intuicyjnie. Wydajny silnik trójfazowy o mocy 3 kW jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną 6 km/h nawet przy pełnym załadunku. Prędkość jazdy jest dopasowywana automatycznie w zależności od kąta skrętu koła napędowego podczas jazdy na zakrętach.
- Bezpieczna i precyzyjna obsługa ładunków z systemem OptiLift
- Wspomaganie układu kierowniczego z regulacją oporu kierownicy
- Intuicyjna obsługa wszystkich funkcji związanych z jazdą i podnoszeniem
- Wydajny silnik trójfazowy o mocy 3 kW
Serwis
Wielofunkcyjny wyświetlacz informuje operatora o stanie pojazdu. Podczas przeglądu korzyści odczuwają też serwisanci: po podłączeniu się do wózka za pomocą magistrali CAN serwisant ma bezpośredni wgląd w istotne dane i może dzięki temu dokonać szybkiej oceny stanu pojazdu. Łatwo dostępne są także podzespoły serwisowe. Silniki trójfazowe są całkowicie bezobsługowe. Zwiększa to dodatkowo dostępność wózka.
- Wyświetlacz wielofunkcyjny umożliwiający dostęp do wszystkich istotnych informacji o pojeździe
- Złącze magistrali CAN pozwalające na szybką diagnostykę pojazdu
- Łatwy dostęp do istotnych podzespołów
- Silnik niewymagający konserwacji
Dane techniczne
Model | Udźwig / Ładunek | Wysokość podnoszenia | Prędkość jazdy, z/ bez ładunku | Promień skrętu | Napięcie baterii / nominalna pojemność (5h) |
---|---|---|---|---|---|
D12 HP AP | 1,2 / (2,0) (t) | 1574 (mm) | 6 / 6 (10 / 10) km/h | 1671 (2228) (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
D12 HP SP | 1,2 / (2,0) (t) | 1574 (mm) | 10 / 10 km/h | 2287 (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
D12 SP | 1,2 / (2,0) (t) | 1924 (mm) | 10 / 10 km/h | 2287 (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
D14 SP | 1,4 / (2,0) (t) | 1924 (mm) | 10 / 10 km/h | 2287 (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
L12 AP | 1,2 (t) | 1924 (mm) | 6 / 6 (8 / 8) km/h | 1671 (2040) (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
L12 SP | 1,2 (t) | 1924 (mm) | 8 / 8 km/h | 2099 (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
L14 SP | 1,4 (t) | 1924 (mm) | 8 / 8 km/h | 2099 (mm) | 24 / 375 [205/410] (V)/(Ah) o. kWh |
Wyposażenie specjalne
-
Miejsce na terminal danych lub czytnik kodów kreskowych
-
Wersja przeznaczona do chłodni do -35°C
-
Krata ochronna ładunku
-
Boczna wymiana baterii
-
Opcja łagodnego opuszczania wideł
Miejsce na terminal danych lub czytnik kodów kreskowych
Szerokie i głębokie schowki dobrze nadają się na terminal danych, czytnik kodów kreskowych, rolki folii, rękawice robocze i przybory do pisania.
Wersja przeznaczona do chłodni do -35°C
Wersja przeznaczona do chłodni zapewnia pełną gotowość i wydajność wózka przy temperaturach do -35°C.
Krata ochronna ładunku
Krata ochronna pomaga zabezpieczyć ładunek po jego podniesieniu, stabilizując go i zapobiegając jego przesunięciu się do tyłu.
Boczna wymiana baterii
Rolki w komorze bateryjnej umożliwiają szybką wymianę baterii, co jest niezwykle przydatne w przypadku pracy w systemie zmianowym.
Opcja łagodnego opuszczania wideł
Opcja łagodnego opuszczania wideł odpowiada za wyhamowanie karetki, gdy zbliży się do podłoża, dzięki czemu wyładowywany towar jest delikatnie stawiany na podłożu.
Zapytaj o ofertę
