Precyzyjna obsługa lekkich i średnio ciężkich ładunków

Wózek stertujący L14 C to elastyczne i wydajne rozwiązanie do transportu palet, metalowych pojemników siatkowych i skrzyń paletowych. Dzięki funkcji sterowania masztem OptiLift składowanie i pobieranie lekkich i średnio ciężkich towarów odbywa się wyjątkowo precyzyjnie, bezproblemowo i cicho. Wszystkie elementy obsługowe ergonomicznej głowicy dyszla można wygodnie obsługiwać obiema rękami. Ochrona dłoni przy głowicy dyszla zapobiega obrażeniom. Jednocześnie dzięki długiemu i nisko zamontowanemu ramieniu dyszla operator znajduje się w bezpiecznej odległości od pojazdu. Skuteczny hamulec postojowy bezpiecznie zatrzymuje pojazd na nachylonej powierzchni. Niewymagający konserwacji silnik prądu przemiennego zmniejsza koszty eksploatacji. Wózek stertujący L14 C transportuje ładunki o całkowitej wadze do 1400 kilogramów.

Właściwości

Bezpieczeństwo

Długie ramię dyszla jest bardzo nisko zamocowane. Zapewnia to bezpieczny odstęp pomiędzy operatorem a pojazdem. Ponadto głowica dyszla skutecznie chroni ręce, a niskie podwozie zapobiega możliwości dostania się stóp pod pojazd. Wózek L14 C natychmiast się zatrzymuje, gdy operator zwalnia przycisk jazdy lub naciska przycisk brzuszny. Ponadto hamulec mechaniczny uruchamia się, gdy dyszel znajduje się w pozycji pionowej i poziomej. Opcjonalny przycisk żółwiej prędkości ułatwia manewrowanie i zapobiega kolizjom (na przykład na ograniczonej przestrzeni). Dzięki hamulcowi postojowemu wózek L14 C zawsze zatrzymuje się bezpiecznie, także na nachylonej powierzchni.

  • Długie ramię dyszla
  • Niskie podwozie
  • Automatyczne hamowanie
  • Antykolizyjny przycisk brzuszny
  • Żółwia prędkość
  • Hamulec postojowy

Ergonomia

Wózek stertujący można wygodnie obsługiwać dwiema rękami: wszystkie elementy sterujące znajdują się na ergonomicznej i dużej głowicy dyszla. Nie utrudniają tego nawet grube rękawice, które operator nosi na przykład w chłodnych pomieszczeniach. Wąski maszt gwarantuje niezakłócony widok na ładunek. Praktyczny schowek ułatwia codzienną pracę.

  • Ergonomiczna i duża głowica dyszla
  • Dobra widoczność ładunku
  • Praktyczny schowek

Obsługa

Połączenie mocnego silnika prądu przemiennego o mocy 1,2 kW i precyzyjnego mechanicznego układu kierowniczego zapewnia szybkie wykonywanie procesów transportowych. Nawet z ładunkiem wózek osiąga prędkość 6 km/h (prędkość zmienia się w zależności od pozycji dyszla). Dzięki funkcji OptiLift operator bez trudu steruje podnoszeniem i opuszczaniem ładunku – wystarczy delikatny ruch palcami. Technik serwisu może dostosować parametry eksploatacyjne (na przykład maksymalną prędkość) do danej aplikacji, co znacznie ułatwia pracę.

  • Silnik prądu przemiennego o mocy 1,2 kW
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Funkcja OptiLift
  • Możliwość dostosowania parametrów eksploatacyjnych

Serwis

Silnik prądu przemiennego nie wymaga konserwacji, co redukuje koszty eksploatacyjne. Technik serwisowy może odczytać wszystkie dane pojazdu za pośrednictwem magistrali CAN. Poza tym wszystkie komponenty są łatwo dostępne – dzięki temu ewentualne prace serwisowe przebiegają wyjątkowo szybko. Profile masztu wykonane są z wysokojakościowej stali walcowanej, co zapewnia długą żywotność. To samo tyczy się także wytrzymałej konstrukcji podwozia, osłony silnika i jednolitego odlewu zderzaka.

  • Silnik niewymagający konserwacji
  • Złącze magistrali CAN
  • Dobry dostęp do komponentów
  • Wysokiej jakości profile masztu i elementy chassis

Dane techniczne

Model Udźwig / Ładunek Wysokość podnoszenia Prędkość jazdy, z/ bez ładunku Promień skrętu Napięcie baterii / nominalna pojemność (5h)
L14C 1,4 (t) 2924 (mm) 6 / 6 km/h 1522 (mm) 24 / 225 (V)/(Ah) o. kWh

Wyposażenie specjalne

Zapytaj o ofertę