Nowe pomysły dzięki wyjątkowemu konkursowi

2018-01-09

Linde Material Handling wspomaga inicjatywę FEM – „Inteligentne wyzwanie logistyczne”

Linde Material Handling wspiera niedawno rozpoczętą inicjatywę Europejskiej Federacji Transportu Towarów i Wyposażenia Magazynowego (fr. Fédération Européenne de la Manutention, w skrócie FEM): ‘The Smart Logistics Challenge – How to Deliver, Tomorrow’. W związku z tym wzywa studentów ekonomii i inżynierii w całej Europie do przedstawienia pomysłów w kwestii przyszłych wyzwań w branży logistycznej.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z ogromnych wysiłków podejmowanych w przedsiębiorstwach przez tysiące logistyków, którzy dbają o to, aby szybko i bezpiecznie przetransportować towary do miejsc ich przeznaczenia. Intralogistyka działa poniekąd „w cieniu”, co kontrastuje z faktem, że obecnie odgrywa przecież tak istotną rolę w wyzwaniach gospodarczych, takich jak e-commerce i przemysł 4.0. W związku z tym – jako podstawę do dalszego rozwoju – przemysł będzie potrzebował w przyszłości przede wszystkim jednego: najlepszych umysłów.

Naszym celem jest, aby młodzi ludzie mogli zapoznać się z ekscytującymi tematami dotyczącymi technologii transportu towarów i zastanowić się, jak może ona funkcjonować w przyszłości – wyjaśnia Christophe Lautray, Prezes FEM i Członek Zarządu (CSO) w firmie Linde Material Handling (Niemcy). Inicjatywę tę kierujemy do szerokiego grona studentów, pragnąc zainteresować ich naszą branżą.

„The Smart Logistics Challenge“

Christophe Lautray, Prezes FEM i Członek Zarządu (CSO) w firmie Linde Material Handling (Niemcy)

Konkurs „Inteligentne wyzwanie logistyczne” jest adresowany do wszystkich studentów europejskich uniwersytetów. Prace będą przyjmowane do 30 marca 2018 roku. Trzydziestu finalistów przejdzie do kolejnej rundy, w której wezmą udział także branżowi eksperci. W tym etapie zostanie wyłonionych i nagrodzonych sześciu laureatów. Zainteresowane osoby mogą zarejestrować się na stronie https://www.smartlogisticschallenge.eu/ i dołączyć do dyskusji na portalach społecznościowych za pomocą #DeliverTomorrow.