Ta przeglądarka jest nieaktualna. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony internetowej, przełącz się na inną przeglądarkę.

Naprawa wózków widłowych - Serwis, remonty wózków widłowych

Wszystko, czego potrzebuje efektywna flota
Technik serwisowy Linde

Wózki widłowe powinny być stale dostępne, aby zapewnić efektywne wsparcie procesów operacyjnych w przedsiębiorstwie. To właśnie w tym zakresie Linde Material Handling świadczy usługi serwisowe. Nasi profesjonalni technicy serwisowi zapewniają zgodność z interwałami serwisowymi oraz szybki, niezawodny serwis i naprawy dla ponad 300 typów wózków.

W ramach usług zapewniamy: naprawy, bieżącą obsługę, kontrole techniczne, diagnostykę usterek za pomocą nowoczesnych programów i urządzeń, regenerację baterii, ekspresową wymianę opon czy wsparcie podczas rejestracji wózków w UDT.

Ponad 250 wysoko wykwalifikowanych techników serwisu mobilnego i stacjonarnego jest do Państwa stałej dyspozycji. Posiadamy 5 warsztatów stacjonarnych w naszych oddziałach w różnych częściach Polski (w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Sosnowcu i Wrocławiu) oraz 140 warsztatów mobinych. Nasi technicy mobilni rozmieszczeni są na terenie całej Polski, a zlecenia są im przydzielane przy wsparciu technologii GPS, dzieki czemu możemy dotrzeć do każdego klienta w maksymalnie krótkim czasie.

Wydajność

Wydajność i dostępność Twoich wózków widłowych ma zasadnicze znaczenie dla zagwarantowania ich produktywności. Linde zapewnia maksymalną wydajność dzięki regularnym przeglądom, szybkim naprawom na miejscu i, w razie potrzeby, dostarczaniu wózków zastępczych.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo ludzi i maszyn jest dla nas najwyższym priorytetem. Serwis producenta umożliwia firmom ograniczenie ryzyka operacyjnego i prawnego. Technicy serwisu Linde znają nie tylko wymagania dotyczące przeglądów, ale również obowiązujące przepisy prawne, zapewniają ponadto przejrzystą dokumentację serwisową.

Koszty operacyjne

Precyzyjne planowanie wszystkich działań serwisowych przez pracowników Linde oraz przestrzeganie terminów przeglądów serwisowych to oszczędność czasu i pieniędzy. Technicy serwisu Linde wykrywają także początkowe oznaki uszkodzenia i wiedzą, jakie środki zapobiegawcze należy podjąć. Pozwala to na ograniczenie szkód następczych i uniknięcie niepotrzebnych napraw. Ponadto gwarancja pozostaje ważna, a wartość odsprzedaży wózka wzrasta.

Zrównoważony rozwój

Zrównoważony rozwój jest kolejnym ważnym czynnikiem wpływającym na usługi Linde. Zużycie zasobów jest mniejsze dzięki efektywnie kontrolowanej konserwacji i możliwie najdłuższym interwałom serwisowym. Przynosi to korzyści zarówno ludziom i przedsiębiorstwom, jak i środowisku naturalnemu.

Technik serwisu i jego skrzynka z narzędzniami

Nasza oferta naprawy wózków widłowych

Nasi technicy są zawsze do Twojej dyspozycji

Szybka pomoc w każdej sytuacji

W ramach usług serwisowych:

  • oferujemy pełen zakres usług dotyczących napraw bieżących i remontów głównych wszystkich typów wózków Linde,
  • zapewniamy transport każdego typu wózka w profesjonalny i bezpieczny sposób,
  • na czas remontu wózka oferujemy wynajem wózka zastępczego na preferencyjnych warunkach,
  • świadczymy usługi montażu opon przemysłowych wszystkich marek do każdego wózka, w naszej ofercie posiadamy ponadto usługę mobilnej wymiany opon,
  • realizujemy usługi profesjonalnej regenracji baterii, a także przeglądów i serwisowania baterii u klienta,
  • przygotowujemy wózki do odbioru przez UDT,
  • oferujemy szkolenia i kursy.

Dlaczego warto korzystać z usług serwisowych Linde?

  • do napraw używamy wyłącznie oryginalnych części zamiennych Linde,
  • zapewniamy wysoką jakość napraw, na wszystkie udzielamy gwarancji,
  • korzystamy z oryginalnej dokumentacji oraz licencjonowanego oprogramowania diagnostycznego,
  • posiadamy wyszkolony personel,
  • jesteśmy elastyczni i otwarci na wszelkie sugestie ze strony naszych klientów,
  • posiadamy 140 mobilnych warszatów serwisowych w całej Polsce.

Doposażenie wózka w reflektor LED
Technik Linde przy pracy

Platforma uruchomieniowa i warsztaty

Posiadamy platformę uruchomieniową w Mirkowie k. Wrocławia o powierzchni 5000 m kw. obsługującą teren całej Polski.

  • Na terenie platformy uruchomieniowej znajduje się 15 profesjonalnie wyposażonych stanowisk serwisowych.
  • Rozładunki wózków realizowane są za pomocą 16-tonowej platformy hydraulicznej umieszczonej na zewnatrz budynku.
  • Na wyposażeniu platformy znajduje się suwnica, myjnia, lakiernia, stanowisko do montażu opon przemysłowych do wszystkich typów wózków, prasa o nacisku 120 ton.
  • Spełniamy wszelkie normy środowiskowe, prowadzimy pełną segregację odpadów przemysłowych (olei, filtrów, kartonów itp.) i przekazujemy je do utylizacji cetryfikowanym firmom.
  • Wszystkie nowe wózki przechodzą proces uruchomienia oraz badania UDT na miejscu.
  • Jako producent posiadamy odpowiednie know-how niezbędne do realizacji najbardziej skomplikowanych zadań.

Nasze warsztaty stacjonarne zlokalizowane przy oddziałach Linde w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Sosnowcu działają na podobnych zasadach i mają taki sam zakres usług remontowych.

Usługi dodatkowe

Baterie można z sukcesem regenerować: zapoznaj się z naszą ofertą!

Regeneracja baterii

Dłuższa praca wózka na jednym ładowaniu.

Stosowana przez nas technologia regeneracji oparta na automatyzacji procesu umożliwia nam monitorowanie poszczególnych etaów regeneracji. Każdy etap jest automatycznie rejestrowany w systemie komputerowym, dzięki czemu zapewniamy transparentny obraz wykonanej usługi.

Główne zalety regeneracji:

  • wydłużenie pracy wózka na jednym ładowaniu,
  • redukcja kosztów związanych z wymianami baterii,
  • ograniczenie przestoju wózków.

Mobilny serwis opon

Mobilny serwis opon

Mobilne prasy to nasza odpowiedż na zapotrzebowanie wielu Klientów, jakim jest wymiana i serwis ogumienia w wózkach widłowych. Cztery prasy mobilne, wiedza techników serwisu oraz doskonałe wyposażenie pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

W ramach wymiany opon proponujemy usługi w 3 wariantach:

  • bezpośrednia sprzedaż opon - zapoznaj się z naszą aktualną promocją,
  • sprzedaż całych kół: opony na felgach nawymianę, do samodzielnego montażu przez Klienta,
  • zakup opon i dojazd prasy mobilnej z montażem przez technika Linde na miejscu u Klienta.

W swojej ofercie posiadamy opony topowych marek, co znacząco podnosi bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy.

Serwis Bateryjny Linde

Strefa Promocji

Zapoznaj się z aktualnymi promocjami Działu Serwisu

Przejdź do Strefy Promocji

Trzy warianty obsługi serwisowej

Full Service

Linde przejmuje pełną odpowiedzialność za utrzymanie floty klienta w stałej sprawności technicznej, terminowe wykonanie przegladów okresowych, a także szybkie i sprawne usuwanie wszelkich uszkodzeń wózków wynikajacych z codziennej eksploatacji. To najbardziej rozbudowana forma wsółpracy, która może funkcjonować także na zasadach wyłączności serwisu 24/7 – Linde on-site.

Ryczałtowa Umowa Przeglądowa

Konserwacja i przeglądy okresowe prowadzone są zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową wózka. Możliwe ustalenie kalendarza wizyt serwisu.

Serwis na żądanie (ad hoc)

Serwis mobilny Linde to ponad 140 w pełni wyszkolonych techników, których samochody są wyposażone w oryginalne części zamienne Linde. Obecni na terenie całego kraju gwarantują błyskawiczny czas reakcji. Serwisanci są w stanie zdiagnozować i usunąć nawet wyjątkowo skomplikowaną awarię już na miejscu u klienta.

Korzyści

Umowa Full Service

  • stałe, miesięczne, przewidywalne koszty obsługi w całym okresie trwania współpracy,
  • obsługa serwisowa na najwyższym poziomie gwarantująca minimalizowanie przestojów spowodowanych awariami wózka, a w razie ich wystąpienia możliwość podstawienia wózka zastępczego do czasu usunięcia usterki,
  • uczestnictwo technika w czasie przeglądów UDT,
  • możliwość świadczenia usługi na zasadach wyłączności serwisu: serwis 24h przez 7 dni w tygodniu.

Ryczałtowa Umowa Przeglądowa

  • stałe, zryczałtowane miesięczne koszty przeglądów,
  • regularne przeglady techniczne z użyciem oryginalnych części zamiennych oraz przeszkolony i posiadający wszelkie uprawnienia personel serwisu Linde gwarantujący niezawodność wózków w długim horyzoncie czasowym,
  • możliwość ustalenia kalendarza wizyt serwisu.

Serwis na żądanie (ad hoc)

  • pełna gwarancja na wykonane usługi,
  • tylko oryginalne części Linde,
  • w pełni wyszkolona kadra,
  • dojazd technika w dniu roboczym.

Optymalne planowanie usług serwisowych

Systematyczny serwis umożliwia znaczną redukcję kosztownych napraw. Jeśli te jednak będą konieczne, Linde z wyprzedzeniem skutecznie zintegruje swoje planowanie z procesem produkcyjnym i logicznie wyznaczy zadania serwisowe tak, aby czas przestojów był ograniczony do minimum. Ponadto regularne czynności serwisowe są koordynowane z koniecznymi ustawowo kontrolami, takimi jak kontrola FEM 4.004, która jest wymagana w całej Europie. Skraca to czas przestojów i obniża koszty.

Dostosowane do wymagań klientów

Firmy mogą wybrać odpowiedni kontrakt w zależności od swoich potrzeb. Ponadto istnieje wiele opcji dostosowania pełnej umowy serwisowej do indywidualnych życzeń klienta, takich jak na przykład określony czas reakcji i naprawy, stałe przydzielanie techników serwisowych do opieki nad flotą na miejscu (on-site) oraz kontrolowanie całego systemu zarządzania bateriami. Umowy Full Service są opłacalne niezależnie od liczby używanych wózków. W końcu w centrum każdego efektywnego działania znajduje się bezproblemowa eksploatacja i możliwie najniższe wewnętrzne koszty serwisu i napraw.

Korzyści płynące z obsługi serwisowej Linde w skrócie

  • Maksymalna dostępność i wydajność wózków widłowych.
  • Wczesne wykrywanie wszelkich szkód.
  • Konsekwentna minimalizacja zagrożeń w kwestii bezpieczeństwa.
  • Zapobieganie niepotrzebnym naprawom i uszkodzeniom następczym.
  • Przewidywalne oraz przejrzyste koszty konserwacji i serwisu.
  • Pełna zgodność z warunkami gwarancji.
  • Gwarantowana zgodność z przepisami ustawowymi.
  • Rzetelna dokumentacja serwisowa.
  • Znaczący wzrost wartości odsprzedaży wózków widłowych.

Sprawdź przed rozpoczęciem pracy

Każdy operator wózka widłowego może w prosty, a przy tym niezwykle istotny sposób przyczynić się do zapewnienia bezproblemowej pracy. Jeśli przed przystąpieniem do codziennych zadań regularnie sprawdza swoje wózki widłowe, to nie tylko znacząco wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa, ale pomaga również w utrzymaniu dobrego stanu technicznego maszyn. Poniżej znajduje się przegląd wszystkich niezbędnych czynności, które należy wykonać przed przystąpieniem do pracy z elektrycznymi i spalinowymi wózkami widłowymi.

Nadwozie pojazdu i mechanizm jezdny

  1. Sprawdzić zabezpieczenie mechanizmu regulacji kolumny kierownicy.
  2. Sprawdzić stan fotela operatora i pasa biodrowego: bezpieczeństwo, nadmierne zużycie, uszkodzenia.
  3. Sprawdzić opony i felgi: profil, uszkodzenia zewnętrzne, ciśnienie.
  4. Sprawdzić układ jezdny i układ kierowniczy: precyzyjne sterowanie, bezpośrednie wykonywanie komend.
  5. Przetestować układ hamulcowy i hamulec postojowy.
  6. Sprawdzić poziom napełnienia zbiornika spryskiwaczy.

Silnik / Bateria i prostownik

Silnik

  1. Diesel: sprawdzić poziom paliwa, nie przepełniać.
  2. Gaz napędowy: sprawdzić poziom napełnienia. Sprawdzić konsolę zbiornika na gaz pod kątem prawidłowego umiejscowienia.
  3. Gaz napędowy: przeprowadzić kontrolę wzrokową i zapachową.
  4. Sprawdzić poziom oleju silnikowego, zachować ostrożność, kiedy jest gorący.
  5. Sprawdzić poziom cieczy chłodzącej, nigdy kiedy jest gorąca.
  6. Sprawdzić wózek widłowy pod kątem nieszczelności.
  7. Bateria i prostownik

    1. Sprawdzić poziom naładowania baterii.
    2. Sprawdzić poziom elektrolitu, w razie potrzeby dolać wody destylowanej po naładowaniu.
    3. Sprawdzić, czy bieguny baterii są dokręcone, czyste i pokryte wazeliną.
    4. Sprawdzić przyłącza baterii i prostownika.

Hydraulika i płyny

  1. Sprawdzić poziom oleju w układzie hydraulicznym.
  2. Sprawdzić wózek widłowy pod kątem nieszczelności (kontrola wzrokowa), np. układ jezdny, układ kierowniczy, układ podnoszenia.

Elektryka

  1. Sprawdzić układ elektryczny, np. oświetlenie, kierunkowskazy, instalację ostrzegawczą, wycieraczki.
  2. Wózek z LSP: sprawdzić, czy wybrano odpowiedni osprzęt w LSP.

System podnoszenia ładunku

  1. Sprawdzić widły i zabezpieczenia wideł wózka: czy są prawidłowo zamontowane, nieuszkodzone.
  2. Sprawdzić, czy osprzęt działa prawidłowo. Przestrzegać instrukcji obsługi producenta.

Chcesz z nami pracować?

Sprawdź aktualne oferty pracy w Dziale Serwisu Linde

Kliknij tutaj

KONTAKT

Skontaktuj się z nami

801 888 808

Wyślij zapytanie