Ta przeglądarka jest nieaktualna. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony internetowej, przełącz się na inną przeglądarkę.

Linde Material Handling bierze na siebie odpowiedzialność

27 mar 2020

Koronawirus

„Utrzymujemy świat w ruchu – We keep the world moving”: takie jest motto KION i Linde Material Handling. Zawsze pozostajemy mu wierni. W naszej pracy dbamy o utrzymanie przepływu materiałów – obejmuje to utrzymanie ciągłości życia publicznego, gospodarkę i niezbędne zaopatrzenie, w tym artykuły spożywcze i medyczne.

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa otrzymujemy obecnie wiele pytań od naszych klientów, dostawców i partnerów. W tym miejscu znajdą Państwo odpowiedzi na najważniejsze z nich.

Czy zapewniono ochronę pracowników?

Bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie pracowników są dla nas najważniejsze. Wdrożyliśmy kompleksowe działania mające na celu ochronę naszego personelu. Powołaliśmy sztab kryzysowy, który podejmuje działania na poziomie wykraczającym poza poszczególne lokalizacje i kraje.

Czy produkcja w fabrykach Linde będzie kontynuowana?

Tak, produkcja w Linde Material Handling będzie kontynuowana. Wykorzystamy jednak – zazwyczaj stosunkowo spokojny – okres Świąt Wielkanocnych, aby jak najlepiej przygotować naszą logistykę dostaw na wyzwania pandemii koronawirusa. W związku z tym w większości zakładów produkcja zostanie zawieszona na dwa tygodnie. Po tym czasie spodziewamy się powrotu do normalnej działalności.

Czy dochodzi do opóźnień w dostawach produktów marki Linde?

Z uwagi na zamknięcie granic oraz inne działania urzędowe w niektórych lokalizacjach może dojść do opóźnień. Podejmujemy próby mające na celu zminimalizowanie ich skutków dla naszych klientów.

Czy serwis firmy Linde Material Handling jest dostępny?

Tak. Linde Material Handling posiada najgęstszą sieć serwisową w Europie i nieustannie dba o terminy serwisowe i naprawy. W wielu regionach władze wprowadziły jednak ograniczenia. Będziemy traktować priorytetowo te zgłoszenia serwisowe, które są związane z ważnymi łańcuchami dostaw (np. opieką medyczną, żywnością itp.), stąd mogą wystąpić pewne opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym serwisem.

Czy części zamienne Linde są dostępne?

Tak, dostępność części zamiennych w następnych miesiącach jest zapewniona.

Czy projekty dotyczące automatyzacji są uruchamiane na czas?

Eksperci ds. automatyzacji w Linde Material Handling działają w kilku miejscach w całej Europie. Obecnie występują opóźnienia wynikające z zamknięcia granic i ograniczeń w przemieszczaniu się – staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania w porozumieniu z naszymi klientami.

Jako Linde Material Handling bierzemy na siebie odpowiedzialność i wnosimy swój wkład w utrzymanie życia publicznego, porządku i funkcjonowania gospodarki. Zwracamy się z prośbą do naszych dostawców, klientów i partnerów, aby postępowali w ten sam sposób.