Ta przeglądarka jest nieaktualna. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony internetowej, przełącz się na inną przeglądarkę.
  • 0 - 18000 (kg)
  • 0 - 9500 (mm)

Wózki widłowe spalinowe H100 – H180 D

Waga ciężka do zadań specjalnych

Precyzyjny i szybki transport ciężkich ładunków

Spalinowe wózki widłowe H100 – H180 D precyzyjnie i szybko transportują nawet bardzo ciężkie ładunki, dzięki czemu uzyskuje się doskonałą i bezkonkurencyjną wydajność przeładunku. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu napędu hydrostatycznego firmy Linde, za pomocą którego można z milimetrową dokładnością jeździć tak ciężkim sprzętem. Operator szybko i całkowicie płynnie przechodzi od jazdy do przodu do jazdy wstecz i na odwrót. Jednocześnie nowoczesne silniki wysokoprężne zapewniają wysoki moment obrotowy i niewielkie zużycie paliwa.

Właściwości

Bezpieczeństwo

Duże szklane powierzchnie i wygięta szyba przednia kabiny gwarantują doskonałą widoczność. Dotyczy to również widoczności do tyłu, ponieważ zoptymalizowany kształt przeciwwagi zmniejsza martwy kąt z tyłu pojazdu. Ponadto kabina jest umieszczona dokładnie na środku z przodu. Układ monitorowania fotela blokuje roboczy i jezdny układ hydrauliczny w sytuacji, gdy na fotelu wózka nie ma operatora. Podczas jazdy do tyłu rozlega się głośny sygnał akustyczny (85 dB), który ostrzega pieszych i inne pojazdy.

  • Doskonała widoczność w zakresie 360°
  • Monitorowanie fotela
  • Przeciwwaga i maszt zoptymalizowane pod kątem widoczności
  • Automatycznie działający hamulec postojowy

Ergonomia

Celem podczas konstruowania tego ciężkiego wózka widłowego było stworzenie ergonomicznego miejsca pracy. W związku z tym zastosowano w maszynie między innymi kilka łożysk gumowych, które izolują kabinę operatora od podwozia i silnika, dzięki czemu wstrząsy i wibracje są ograniczone do minimum. Ergonomiczne miejsce pracy zapewniają też regulowane podłokietniki i kolumna kierownicza, a także regulowany fotel z amortyzacją hydrauliczną. Opracowany przez firmę Linde układ sterowania za pomocą dwóch pedałów stanowi ułatwienie w codziennej pracy i zapobiega zmęczeniu.

  • Kabina operatora z gumowym łożyskowaniem
  • Fotel z amortyzacją hydrauliczną
  • Obsługa wózka przy niewielkim nakładzie siły
  • Regulowane podłokietniki i kolumna kierownicza

Obsługa

Wózki spalinowe H100 – H180 D działają zgodnie z zasadą power on demand: prędkość obrotowa silnika jest regulowana adekwatnie do nakładu siły, w związku z tym silnik zawsze pracuje w najbardziej efektywnym zakresie i zużywa mniejszą ilość paliwa. Za dużą wydajność transportową odpowiada bezstopniowy układ hydrostatyczny Linde, ponieważ operator przyspiesza pojazd bez użycia sprzęgła i potrzeby przełączania biegów. Wózek zatrzymuje się samodzielnie, gdy operator zdejmuje nogę z pedału jazdy. Za pomocą układu Linde Load Control można precyzyjnie sterować wysokością podnoszenia i pozycją wideł.

  • Silniki wysokoprężne z wysokim momentem obrotowym
  • Niewielkie zużycie paliwa
  • Bezpośredni napęd hydrostatyczny
  • Precyzyjne przemieszczanie ładunku dzięki Linde Load Control

Serwis

Bezpośredni napęd hydrostatyczny firmy Linde nie tylko nie ulega zużyciu, ale też działa bez skrzyni biegów, sprzęgła, mechanizmu różnicowego i hamulców bębnowych, co w znaczny sposób obniża koszty serwisowania. Szybkie wykonanie prac serwisowych jest możliwe dzięki umieszczeniu skrzynki serwisowej z boku wózka. Mechanik może bezpośrednio dotrzeć do różnych filtrów, akumulatorów, zbiornika na płyn do spryskiwaczy i wtyczek diagnostycznych. W celu wykonania prac przy silniku można przechylić kabinę na bok za pomocą pompy elektrohydraulicznej.

  • Napęd nieulegający zużyciu
  • Skrzynka serwisowa z boku wózka
  • Łatwy dostęp do silnika

Wideo i zdjęcia

Heavy_forklift_trucks-Mechanischer_Gabeltraeger_tn
Heavy_forklift_trucks-Wellengefuehrtes_zinkenverstellgeraet_tn
Heavy_forklift_trucks-Hydraulisches_zinkenverstellgeraet_tn
Heavy_forklift_trucks-Mechanischer_Gabeltraeger_tn
Heavy_forklift_trucks-Wellengefuehrtes_zinkenverstellgeraet_tn
Heavy_forklift_trucks-Hydraulisches_zinkenverstellgeraet_tn

Dane techniczne

Model Udźwig / Ładunek Odległość środka ciężkości Rozstaw osi Promień skrętu Prędkość jazdy, z/ bez ładunku
H100/1200 10,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H100/600 10,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4092 (mm) 27,9 / 30 km/h
H120/1200 12,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H120/600 12,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4092 (mm) 27,9 / 30 km/h
H140/1200 14,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H140/600 14,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4206 (mm) 29,7 / 30 km/h
H150/600 15,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4206 (mm) 29,7 / 30 km/h
H160/1200 16,0 (t) 1200 (mm) 3600 (mm) 4905 (mm) 29,7 / 30 km/h
H160/600 16,0 (t) 600 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H180/600 18,0 (t) 600 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h

Wyposażenie specjalne

Dodatkowy osprzęt

Dostępne są multipaletyzery, obrotnice, chwytaki do papieru, trzpienie i wiele innych.

Karetka

Oferta obejmuje mechaniczne i hydrauliczne karetki do wideł, a także modele z dodatkowym przesuwem bocznym w położeniu krańcowym i karetki przechylne oraz inne.

Karetka wielofunkcyjna

Na tej karetce można zainstalować maksymalnie sześć obiegów hydraulicznych, aby umożliwić różne ruchy karetki i wideł, takie jak przesuw boczny całej karetki (również wtedy, gdy obie widły są ustawione na zewnątrz), indywidualne pozycjonowanie pojedynczej widły itp.

Obrotowa kabina wózków widłowych Linde

Obrotowa kabina

Całą kabinę można obrócić o 65° zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara i o 180° w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Dzięki temu operator w każdej sytuacji ma optymalny widok na ładunek i drogę bez konieczności przyjmowania niewygodnej pozycji. Kabinę można obracać bezstopniowo za pomocą joysticka lub za pomocą czterech przycisków do zdefiniowanej wcześniej pozycji.

Podnoszona kabina wózków widłowych Linde H 100 – HT180 D

Podnoszona kabina

Istnieje możliwość bezstopniowego podniesienia kabiny na wysokość do 2,5 metra. Dzięki temu operator ma lepszy widok na ładunek i miejsce pracy, a towar może być transportowany w bezpieczniejszy sposób. Prędkość jazdy jest automatycznie redukowana wraz ze wzrostem wysokości podnoszenia kabiny.

Wskaźnik obciążenia

Aktualna masa ładunku jest wyświetlana za pomocą wskaźnika na 7-calowym kolorowym ekranie (będącym wyposażeniem seryjnym).

Radar Eye

Podczas jazdy wstecz czujniki badają obszar za wózkiem. Sygnał wizualny i akustyczny ostrzega operatora przed ruchomymi i nieruchomymi przeszkodami. Istnieje możliwość ustawienia zasięgu systemu ostrzegania.

Ogrzewanie standardowe

Wózki z tej serii mogą być wyposażone w ogrzewanie przez silnik wysokoprężny lub niezależne od silnika ogrzewanie elektryczne.

Zapytaj o ofertę