Ta przeglądarka jest nieaktualna. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony internetowej, przełącz się na inną przeglądarkę.
  • 0 - 1000 (kg)
  • 0 - 40 (mm)

Pociągi logistyczne LT06 – LT10 M / LT10 W

Kompaktowy pociąg do zastosowań w pomieszczeniach

Szybkie i zwrotne w halach

Dzięki kompaktowej konstrukcji wagoniki pociągów logistycznych LT06 – LT10 M / LT10 W są idealnym rozwiązaniem do transportu towarów w pomieszczeniach. Używa się ich przede wszystkim do dostarczania surowców z magazynu na różne linie montażowe w obrębie tej samej hali. Dostępne w dwóch wersjach wagoniki (z ramą M i ramą W) bazują na konstrukcji jednoosiowej o dwóch kołach, która zapewnia im wyjątkowo smukły kształt i zwrotność, co stanowi zaletę przede wszystkim w wąskich korytarzach. Niewielka masa własna wagoników umożliwia osiągnięcie wysokiej prędkości przez wózek ciągnikowy i zwiększa tym samym zdolność przeładunkową. Wagoniki pociągów transportowych LT06 – LT10 M / LT10 W to efektywne kosztowo rozwiązanie do obsługi standardowych europalet, palet przemysłowych i niewielkich pojemników.

Właściwości

Bezpieczeństwo

W celu zapewnienia bezpiecznej pracy modele LT06 – LT10 M / LT10 W wyposażono w szereg funkcji bezpieczeństwa. Automatyczna blokada uruchomienia zapobiega uruchomieniu pociągu logistycznego z opuszczoną ramą załadunkową. Jednocześnie mechanizm opuszczania wagonika jest nieaktywny podczas jazdy. Opatentowane zabezpieczenie ładunku zapewnia jego niezawodne zamocowanie. Rama W jest ponadto wyposażona w dodatkowe zabezpieczenie ładunku. Funkcję podnoszenia hydraulicznego można opcjonalnie zastąpić podnoszeniem elektrycznym. Rozwiązanie to poprawia bezpieczeństwo obsługi i umożliwia cichą pracę. Ochrona stóp jest dostępna zależnie od serii w ramach W i opcjonalnie w ramach M, a jej zadaniem jest eliminacja ryzyka obrażeń. Na życzenie dostępne są dalsze opcje wyposażenia, takie jak flagi sygnalizacyjne, ochrona przed wchodzeniem czy zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

  • Blokada uruchomienia przy opuszczonej ramie załadunkowej
  • Nieaktywna funkcja opuszczania podczas jazdy
  • Opatentowane zabezpieczenie ram załadunkowych
  • Dodatkowe zabezpieczenie ładunku ramy W
  • Opcjonalne podnoszenie elektryczne

Ergonomia

Modele LT06 – LT10 M / LT10 W powstały z myślą o maksimum komfortu. Załadunek i rozładunek ram M odbywa się na poziomie podłoża, co odciąża operatora i zmniejsza ryzyko urazów spowodowanych wielokrotnym podnoszeniem ładunków. Rama W posiada ukośną platformę, która ułatwia operatorowi wsuwanie i wysuwanie nośników ładunków. Blokada ramy załadunkowej następuje automatycznie, podczas gdy mechanizm odblokowujący jest zlokalizowany wygodnie na ergonomicznej wysokości, co umożliwia obsługę nożną. Ponadto rama M wagoników pociągu transportowego jest wyposażona w ergonomiczny mechanizm wyrzutu, który przemieszcza ładunek od tyłu w kierunku operatora, gdy zwolni on blokadę.

  • Automatyczna blokada ramy załadunkowej
  • Możliwość wygodnego odblokowania stopą
  • Ergonomiczny mechanizm wyrzutowy w przypadku ram M
  • Ramy M: załadunek i rozładunek wagoników odbywa się na poziomie podłoża
  • Ramy W: ukośna platforma ułatwia wsuwanie nośników ładunków

Obsługa

Wagoniki modeli LT06 – LT10 M / LT10 W są dostępne z dwoma różnymi wariantami ram: jako rozwiązanie podstawowe ramy M nadają się do transportu lżejszych ładunków na trasach z załadunkiem i rozładunkiem po tej samej stronie. Z kolei w przypadku ram W możliwy jest załadunek i rozładunek z obu stron, co pozwala na ich uniwersalne zastosowanie. Kompaktowa konstrukcja jednoosiowa na dwóch kołach zapewnia wyjątkową zwrotność ram załadunkowych i umożliwia dynamiczne manewrowanie nawet podczas jazdy w ciasnych pomieszczeniach. Dzięki niskiej masie ramy załadunkowej wózek ciągnikowy może pokonywać odcinki z wyższą prędkością. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie ramy załadunkowej zapewnia szybką obsługę ładunków: Gdy operator wsiada do wózka ciągnikowego, rama podnosi się na czas transportu, zaś po wyjściu z wózka opuszcza się z powrotem. Z myślą o szybkiej i łatwej obsłudze wózków transportowych ramy załadunkowe zostały wyposażone w mechanizmy płynnego wjazdu.

  • Kompaktowa konstrukcja jednoosiowa umożliwia pracę w ciasnych pomieszczeniach
  • Niewielka masa własna umożliwia wysokie prędkości jazdy
  • Automatyczne podnoszenie i opuszczanie ramy załadunkowej
  • Mechanizmy płynnego wjazdu dla wózków transportowych
  • Ramy W: Wygodny załadunek i rozładunek z obu stron

Serwis

LT06 – LT10 M / LT10 W zapewniają wysoką dostępność i niskie zapotrzebowanie na konserwację. Terminy przeglądów wózka ciągnikowego i ram załadunkowych są zsynchronizowane z myślą o efektywnym planowaniu i wykonywaniu prac konserwacyjnych. Prosta konstrukcja ramy o niewielu elementach zmniejsza nakłady na serwisowanie oraz umożliwia ekonomiczną konserwację. Na życzenie klienta ramę załadunkową można przezbroić na podnoszenie elektryczne. Wymaga to zastosowania tylko jednego silnika podnoszenia, co znacznie upraszcza konserwację. Mechaniczny mechanizm blokady oraz układ dyszla są łatwe w serwisowaniu i konserwacji.

  • Konserwacja wagoników i ciągnika odbywa się jednocześnie
  • Prosta konstrukcja ramy o niewielu elementach
  • Układ dyszla i mechanizm blokady o niskich wymaganiach konserwacyjnych
  • Opcjonalne podnoszenie elektryczne dzięki silnikowi podnoszenia

Wideo i zdjęcia

LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling
LT06 – LT10 M / LT10 W firmy Linde Material Handling

Dane techniczne

Model Udźwig / Ładunek Wysokość podnoszenia Funkcja podnoszenia Całkowita długość Całkowita szerokość
LT06-M 0,6 (t) 40 (mm) Hydrauliczny/elektryczny 1953 (mm) 1007 (mm)
LT10-M 1,0 (t) 40 (mm) Hydrauliczny/elektryczny 1953 (mm) 1007 (mm)
LT10-W 1,0 (t) 40 (mm) Hydrauliczny/elektryczny 2069 (mm) 1070 (mm)

Wyposażenie specjalne

Osłona chroniąca ładunek

Ochrona przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

Ramy modeli M i W można zaopatrzyć w naciąganą osłonę z plandeki, którą na ramie M można otworzyć z jednej strony, a na ramie W – z obu stron.

Oświetlenie tylne składające się z czterofunkcyjnego zestawu tylnego oświetlenia LED

Oświetlenie tylne

Dostępny jest czterofunkcyjny zestaw tylnego oświetlenia LED (kierunkowskazy, światła tylne, światła hamowania, oświetlenie tablicy rejestracyjnej) z uchwytem magnetycznym oraz dwiema lampami. Obudowa z przezroczystego szkła jest wodoodporna i posiada homologację E4 oraz certyfikat ISO 1724.

Flagi sygnalizacyjne zapewniają dobrą widoczność ramy załadunkowej

Flagi sygnalizacyjne

Dwie flagi sygnalizacyjne zapewniają dobrą widoczność ram załadunkowych przez cały czas. Są szczególnie przydatne podczas jazdy z niewielkim ładunkiem lub bez ładunku.

Dostępne są ramy mieszczące kilka nośników ładunków

Przenoszenie kilku nośników ładunków

W wersji standardowej ramy M i W mieszczą jeden wózek transportowy. Opcjonalnie dostępne są ramy M mieszczące dwa wózki transportowe oraz ramy W na trzy wózki.

Ochrona stóp poprawia bezpieczeństwo podczas pracy

Ochrona stóp w przypadku ramy M

Dodatkowy mechanizm na ramie M zapobiega zakleszczeniu stóp operatora podczas pracy. Zabezpieczenie to jest już dostępne w ramach W zależnie od serii.

Rama załadunkowa z podnośnikiem elektrycznym

Podnoszenie elektryczne

Ramy załadunkowe są standardowo wyposażone w hydrauliczny system podnoszenia. Opcjonalnie można je wyposażyć również w podnośnik elektryczny.

Ochrona przed wchodzeniem umiejscowiona między ramami zapobiega przechodzeniu nad dyszlem wagonika

Ochrona przed wchodzeniem

Przestrzeń pomiędzy ramami można zabezpieczyć taśmą zabezpieczającą, która zapobiega przechodzeniu nad dyszlem wagonika. Taśma ta jest również dostępna jako doposażenie.

Liczne wersje wózków transportowych do różnych ładunków

Wózki transportowe

Dla wszystkich modeli pociągów transportowych dostępne są liczne wersje wózków transportowych do różnych ładunków. Można je wyposażyć np. w modułowe nadbudówki regałowe.

System sterowania pociągiem koordynuje zlecenia transportowe i sugeruje optymalne trasy

Logistic Train Controller

System sterowania pociągiem koordynuje zlecenia transportowe i proponuje operatorowi optymalne trasy. Pulpit programu pokazuje wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu i umożliwia przeprowadzenie analiz w celu optymalizacji procesów.

Zapytaj o ofertę