Hala magazynowa z wózkami podczas pracy
Szybka i wygodna koordynacja zleceń transportu i pracy operatorów

Aplikacja Linde Truck Call

Efektywne zarządzanie zleceniami transportu

Ciężarówka spóźnia się z powodu sytuacji na drodze lub pojawia się nieplanowana dostawa do magazynu. Teraz trzeba szybko przeprowadzić rozładunek. W tym celu potrzebna jest informacja, gdzie znajduje się najbliższy wolny wózek, który może obsłużyć konkretny ładunek. Długie ścieżki komunikacji często powodują opóźnienia i puste przejazdy.

Wymagania

Aplikacja Linde Truck Call:

  • Smartfon lub tablet
  • Android® 6.0 lub nowszy
  • Dostęp do Internetu

Portal internetowy Linde Truck Call:

  • Komputer lub tablet
  • Aktualna przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox, MS Edge, Apple Safari)
  • Dostęp do Internetu

Aplikacja Linde Truck Call oferuje odpowiednie rozwiązanie. Za jej pomocą kierownicy zmiany mogą łatwo i wygodnie wprowadzać zlecenia transportu w smartfonie lub na tablecie, jednocześnie przypisując im stopień pilności. Następnie aplikacja informuje wszystkich dostępnych operatorów, a gdy jeden z nich przyjmie zlecenie w systemie, wówczas znika ono z listy. Po zakończeniu transportu kierownik zmiany otrzymuje potwierdzenie. Do zlecenia można dodać zdjęcia, dokumenty i komentarze. Aby dopasować aplikację do potrzeb i floty w swoim przedsiębiorstwie, kierownik zmiany może na początku – przez portal internetowy lub aplikację – wprowadzić swoje pojazdy wraz z odpowiednim osprzętem i cechami. Aplikację należy także zainstalować na smartfonach operatorów.

Wózek podczas rozładowywania ciężarówki

Dzięki aplikacji Linde Truck Call kierownik zmiany może szybko i wygodnie zarządzać zleceniami logistycznymi za pomocą smartfona.

Przegląd zalet

Wydajność

Aplikacja pozwala na skrócenie ścieżek komunikacyjnych między kierownikiem zmiany a operatorami wózków. Umożliwia tym samym unikanie pustych przejazdów i zapewnia optymalne wykorzystanie floty.

Wygodna obsługa

Aplikacja oferuje prosty system tworzenia i edycji zleceń, także na urządzeniach mobilnych. Dzięki możliwości ustawiania priorytetu dla zadań oraz dołączania zdjęć i dokumentów program zapewnia wszechstronną komunikację.

Dostępność

Aplikacja umożliwia precyzyjne przydzielanie zleceń do odpowiednich pojazdów. Jednocześnie oferuje wygodny przegląd wszystkich niezrealizowanych, bieżących i zakończonych zleceń.

Funkcje aplikacji

Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call

1. Tworzenie zlecenia

Kierownik zmiany wprowadza zlecenie do aplikacji. W tym celu definiuje on lokalizację i miejsce docelowe towaru, a także określa priorytet oraz okno czasowe dla zlecenia.

Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call

2. Przydzielanie zlecenia

O wprowadzonym zleceniu informowani są wszyscy operatorzy. Jeżeli jeden z operatorów przyjmie zlecenie, staje się ono niewidoczne dla pozostałych.

Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call

3. Otwarte zlecenia

Kierownik zmiany ma w aplikacji podgląd wszystkich niezrealizowanych, bieżących i zakończonych zleceń transportu. Może on także sprawdzić, który operator realizuje dane zlecenie.

Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call

4. Zakończone zlecenia

Po zrealizowaniu zlecenia transportu operator potwierdza je w aplikacji. Kierownik zmiany otrzymuje automatyczne potwierdzenie oraz informację, że operator jest ponownie dostępny.